FANDOM

Jack the Ripper on ladattava lisäosa Assassin's Creed: Syndicate peliin. Se julkaistiin 15.12.2015 PS4:lle ja XBOX One:lle; ja 22.12.2015 PC:lle. Se on saatavilla Kausikortilla ilman peruspeliä.

Juoni Muokkaa

Viiltäjä-Jackin tarina sijoittuu 20 vuotta Assassin's Creed Syndicaten tapahtumien jälkeen, Whitechapelin kaupunginosaaan vuoteen 1888. Murhat järkyttävät ympäri Lontaata, kun lehdet maalaavat kauhukuvat kaikuvat kaduilla ja pubeissa. Salamurhaajien pitää lyödä hynttyyt yhteen Scotland Yard etsivän Frederick Abberlinen kanssa, sillä murhaaja uhkaa koko Salamurhaajien Järjestöä.

Tarina alkaa kun Salamurhaaja Jacob Frye tapaa herra Weaversbrookin, jota Jacob varoittaa julkaisemasta Jackin kirjeitä, joilla Jack haluaa levittää pelkoa Lontooseen. Pian sen jälkeen Nellie saapuu ilmoittamaan Jacobille 3sta Viiltäjän seuraavasta uhrista ja saavuttuaan rikospaikalle, he löytävät kaksi naista murhattuna. Jacob alkaa jäljittää Viiltäjää, joka alkaakin seurata häntä, lopulta hyökäten. Selvittyään hyökkäyksestä, Jacob menee majapaikkaansa, mutta Viiltäjä saapuu ja hyökkää taas. Tällä kertaa hän yrittää tappaa Jacobin, mutta on epävarmaa kuoliko Jacob.

Tapahtuneen jälkeen Jacobin sisko Evie Frye saapuu Intiasta, missä häntä vastaan tuli Frederick Abberline, joka ilmoittaa että Jacob on kateissa ja oletetaan kuolleen. Hän kertoo myös että Evie saattaa olla viimeinen Salamurhaaja Lontoossa ja ainoa kykenevä pysäyttämään Viiltäjän. Löydettyään Jacobin majapaikan Evie ottaa ei-tappavia pelottelu työkaluja, joita Intialaiset Salamurhaajat käyttävät ja alkaa metsästää Viiltäjää. Löydettyään Viiltäjän piilopaikan Lambeth Asylumin alta, Evie tappaa Viiltäjän ja löytää Jacobin elossa.

Katso myös Muokkaa

Lähde Muokkaa

http://visionist.fi/2015/09/15/viiltaja-jack-hyokkaa-assassins-creed-syndicate-kausikorttilaisten-kimppuun/

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki